Bert Houdel

Industrieel lichtadviseur

Ons heldere licht

”Bert, maar als Engelstalige mag je mij Bird noemen’

Als net afgestuurde student HEAO-Marketing Management, ben ik in 1994 bij Gunneman Group begonnen als hoofd Commerciële Binnendienst. Vanaf 1998 tot 2008 ben ik als manager Marketing en verkoopbinnendienst werkzaam geweest. Na een korte uitstap in de civiele branche ben ik vanaf 2010 aan mijn 2e periode bij Gunneman Group begonnen. Eerst als office-/marketingmanager en vanaf 2014 als productmanager verlichting.

Ondanks dat ik geen technische opleidingen heb gedaan, heb ik altijd affiniteit met techniek gehad. Daarom voelde ik mij al snel thuis bij Gunneman Group in de elektrotechnische branche. Gunneman Group kenmerkt zich als een kleine informele organisatie, waar je volop mogelijkheden krijgt om jouw talenten te ontwikkelen. Wat mij met name aanspreekt in de filosofie van Gunneman is dat de beste oplossing voor de klant altijd centraal staat. Bij Gunneman kiezen wij niet voor de goedkoopste oplossing qua aanschaf, maar wel voor de meest economische en duurzame oplossing op lange termijn. Dat is een filosofie waar ik totaal achter sta.

Tijdens mijn carrière bij Gunneman Group heb ik zeker een passie voor techniek ontwikkeld. Wat mij met name aanspreekt zijn de oplossingen die je kan creëren dankzij techniek. Daarnaast volgen de technologische ontwikkelingen in deze branche zich in rap tempo op. Dit maakt het werken bij Gunneman zeer afwisselend en dynamisch.

Sinds 2014 heb ik mij verder gespecialiseerd in verlichting. De verlichtingsbranche ontwikkelt zich sterk dankzij de ontwikkeling van LED en Smart Lighting, dat maakt het voor mij zo’n leuke uitdaging. Het is belangrijk om goed op de hoogte te zijn van de snel veranderende technologische ontwikkelingen en trends en hier adequaat op in te spelen. Binnen Gunneman Group krijg je alle ruimte en gelegenheid om je passie voor techniek in te zetten. Daarbij is het van doorslaggevend belang dat je het niet alleen leuk vindt je te verdiepen in de techniek, maar zeker ook in de situatie van de klant.